17 Ağustos 2010 Salı


Yayımlıyacağım yazının sahibi değilim,
ben kendi adıma etkileyici bulduğum içiin paylaşmak
istedim.
Çok içten ve gerçekçi geldi bana :=(

Bir İnsan Sizi Nasıl Siler? Nasıl Ardına Bakmadan Çeker Gider?
Ya Ders Al ya da Taktik!

Hayatta her zaman bir şeyler yaşanır ve biter.
Ve insan ardına hiç bakmadan kaçıp kurtulmak ister bu durumdan.
Ve hiç düşünmeden ve durmadan koşar o kişinin tersine.
Onunla zerre kadar olan teması kesmek için herşeyi yapar, hatta yeni
bir ilişkiye bile
beklemeden başlar.
Onlar için geç değildir bu...
Bir ilişki biter ve yenisi başlar.
Geçmişte yaşananların zerre kadar önemi yoktur bu tür insanlar için.
Onlar sadece yaşar...
Unutur geçmişi kendince, sırf vicdanını susturmak için zorlar herşeyi.
Ne var ne yoksa yapmaya çalışır, yeter ki sussun vicdanı, yeter ki
unutsun geçmişi.
Ama nafile... Kendisi ne kadar unutmak için uğraşsada ve ohh çekip
rahatlasada yani
unuttuğunu sansada, o içinde hep durur.
Ve bir hayat boyu onun peşinden koşar.
Ve yine vicdanını rahatlatmak için sürekli o insanı kötü düşünür, hiç
olumlu düşünmez.
Hep kötü günleri düşünerek, her yaşanan anları ile onu suçlayarak
kendini rahatlatma
ve yeni bir hayata başlatma çabası içine girer. Dedim ya nafile...

Üstü karla kaplı olsada gerçeklerin, elbet bir gün güneş doğacaktır.
O karlar eridiği zaman, kendi gizlediği gerçekler ortaya çıktığı
zaman, anlayacaktır.
Bunu muhakkak yaşayacaktır.
Ah alıp, hiç ardına bakmadan sorgusuz sualsiz terk ettiği kişinin
acısına muhakkak
ortak olacak, onu yaşayacaktır.

Her erkekte veya kadında, kendini rüyada zannedip gerçeği buldum,
mutlu oldum lafları,
aslında yeni bir uykuya dalışın göstergesidir.
O uykuda elbet bitecektir ve acı çektirdiği günleri-rüyaları aynen
uyandığı rüyada
yaşamış olacaktır.

Hayat mı yoksa insanlar mı kalleş bunu hiç bir zaman öğrenemeyeceğim galiba....
Ama öğrendiğim birşey var ki, insanlar gerçekten vicdansız, hele
ettikleri aşk yeminleri,
size bağlılıkları, sensiz olamayacağım lafları YALANDAN başka birşey değil.
İnanmayın ve sakın bağlanmayın, tedbirli olun, çünkü bir gün uçar giderse,
zerre kadar acımaz ve ardına bakmaz.
Senin mutlu olmanı diler ama bunlarda yalandan ibarettir.
Sadece umrunda olmadığı insana son vicdani sözleridir.

Ve anladım ki, tek karşılıksız bitmeyen aşk, Allah aşkıdır.

Bu yazı inşallah ben yaşadığım sürece burada benim bir parçam olarak kalacaktır.
Ve bazı insanlar yeni daldıkları uykularından uyandığı zaman, baş
uçlarında bulacağı
mektuptur bu...

Yazar: Ö... F..... Tarih: Çarşamba, 31 Aralık 2008

Hiç yorum yok: