7 Mart 2011 Pazartesi

7 yorum:

FFatiHH dedi ki...

:) eminim kadınların hepsi o sahneyi biliyodur.Ben ne cahilim.Düşünsene bunu elemanın biri sevgilisine yanlışlıkla alıyo..aaa b kel mitatla şey aae ehm kem kümm..aşkıııım çok incesinnnn.. :S yalan. :)

Hatsumomo dedi ki...

Diziyi izlemedim,sahneyide bilmiyorum ama:)
Garip bir millet olduk ,onu biliyorum P

fashiONözge dedi ki...

ferhundeyi kitaptan hatırlıyorum da kel?kim??bilemedim onu,ayyy dizi özürlüym ben,yani çook şükür :))aman bu da ne manyak bişeymiş yaaa:((memleketimin haline bak:)

nadarû dedi ki...

Hey Allahım ya ne günlere kaldık:)..
bu kadarına da pes diyorum:)
yapraklar dökülürken, insanların bilincaltına yerleşen tilkilikler de dökülmüş bu arada, parlak zeka diye buna denir zannımca:)
diziyi bir bölüm dahi seyretmişliğim olmasa da(biz çok mu geri kaldık ya hu nedir, diziyi hiç seyretmedim diyince "nası yani?" diyenler çok oluyor) gerçi filmin konusunu tahmin etmek çok da zor olmasa gerek...
bilemiyorum:)

Hatsumomo dedi ki...

Hollywod ve türk dizileri elele,toplumları gerizekalılaştırma,ucuzlatma ve basitleştirme konusunda emin adımlarla ilerliyotiyorlar.
Kendilerine üstün hizmet madalyası vermek lazım :(

ali zafer sapci dedi ki...

Görüyorsunuz!

Hatsumomo dedi ki...

Malesef :(
Bu foto gülünç gözüksede,aslında oldukça düşündürücü !