17 Şubat 2011 Perşembe

ÜÇ ARKADAŞ SU, ATEŞ ve AHLAK BİR GÜN BİRLİKTE GEZİNTİYE ÇIKARLAR. BİR
ORMANIN GİRİŞİNE GELDİKLERİNDE

Ateş: ARKADAŞLAR BU ORMAN ÇOK BÜYÜK BİRBİRİMİZİ KAYBETTİĞİMİZDE NASIL
BULABİLİRİZ?

Su : DOĞRU SÖYLÜYORSUN ATEŞ SENİ KAYBEDERSEK NASIL BULALIM?

Ateş: BASİT NERDE BİR DUMAN GÖRÜRSENİZ BEN ORADAYIM der ve suya sorar
SENİ NASIL BULALIM?

Su : NERDE BİR ŞIRILTI DUYARSANIZ BEN ORDAYIM

SU ve ATEŞ BİRLİKTE AHLAK´A DÖNER VE SORARLAR
SÖYLE AHLAK PEKİ SENİ KAYBEDERSEK NASIL BULURUZ?

Ahlak: ÜZGÜNÜM ARKADAŞLAR AMA BENİ KAYBEDERSENİZ BİR DAHA
BULAMAZSINIZ...

2 yorum:

fashiONözge dedi ki...

vayyyyyy çok güzelmiş yaaa,iç burkuyor ama güzel :)dün bugün yazmayınca merak ettim :)bak mutlu oldum şimdi:)hep yazzz :))

Hatsumomo dedi ki...

Senin bu yorumada yukarıdaki yazımda cevaplamışım :)