20 Ocak 2009 Salı

ÖFKEYİ KONTROL ETME YÖNTEMİ TAVSİYE EDİLİR


Bazen işler yolunda gitmez ve cinlerimiz tepemize
çıkar ve sinirimizi başkasından ç
ıkartırız! Ama böyle durumlarda sinirimizi tanıdığımız birinden değil de, hiç tan
ımadığımız birisinden çıkartmak daha iyidir. Bir g
ün arkadaşıma telefon edecektim, numarayı çevirdim, bir erkek 'alo?'
dedi, ben 'Zeynep'i aram
ıştım' deyince, adam bağırarak 's…..git , doğru numarayı
çevir!' demez mi! Bir insanın bu kadar kaba olabileceğine inanamadım. Sonra ger
çekten arkadaşımın son iki numarasını şaşırdığımı farkettim. Ama birden aklıma bir şey geldi. Bilerek, tekrar yanlış numarayı
çevirdim. Karşıma yine aynı adam
çıktı. Ve 'alo' deyince, 'sen eşşolueşeğin tekisin' deyip, telefonu y
üzüne kapattım. Sonra o numarayı yazıp yanına 'eşşolusu' diye not ettim.O g
ünden sonra, ne zaman bir şeye sinirlensem, öfkelensem, e
şşsolusu'nu çevirip, 'sen eşşolueşeğin tekisin' deyip kapatıyor ve rahatlıyordum.
Bir g
ün alışveriş merkezinde tam park yeri bulmuşken, siyah bir BMW benim saatlerdir beklediğim yere girmez mi! Korna
çaldım ama aldırmadı, arka camında 'satılık' ilanı ve telefon numarası vardı. Hemen numarayı not ettim. Eve d
önünce, numarayı aradım, karşıma bir adam
çıktı. 'Siz, siyah satılık BMW'si olan kişi misiniz?'
'Evet'
'Arabayı nasıl g
örebilirim?' ' Suadiye, Ak
ın sokak, 34 numara, araba tam evin önünde duruyor' '
İsminiz?…' ' Mehmet…..'
'Ne zaman m
üsait olursunuz Mehmet Bey?' 'Her ak
şam 6′dan sonra evde olurum' 'Sana bir şey s
öyleyeceğim Mehmet..' 'Evet?…'
'Sen eşşolueşşeğin tekisin'
Ve telefonu y
üzüne kapattım, onun numarasını da yazdım ve yanına 'eşşolusu 2′ diye not aldım.
Bundan sonra iki tane eşşolusu vardı. Bir g
ün eşşolusu 1′i aradım. Telefonu açıp da ben 'Sen eşşolueşeğin tekisin' der demez, 'Senin kim olduğunu bir bulursam…'
'Ne yaparsın?'
'Kı
çına tekmeyi yiyeceksin!' 'O zaman sana adresimi vereyim de gel'
' Ver de g
ör gününü!..' 'Suadiye, Ak
ın sokak, 34 numara, siyah bir BMW var kapıda..' 'Hemen geliyorum, son duanı etmeye başla!'
'Hah, hah
ödüm koptu' deyip telefonu kapattım. Sonra 'eşşolusu 2′ yi aradım, ona da 'sen eşşolusueşeğin tekisin' deyince,
çok kızdı, kim olduğumu bilse beni öldürece
ğini söyledi, ona 'öyle mi, birazdan geliyorum, bekle' dedim. Ve hemen polisi aray
ıp, Suadiye, Akın sokak 34 numarada oturan kişi sevgilimi öldürmeye gitti
ğimi söyledim. Peşinden magazine meraklı bir tv kanalını arayıp, aynı adresi verip, travestilerin
çıngar çıkardığını, ortalığı birbirine kattığını söyledim! Ve sonra arabama atlay
ıp, olacakları izlemek için aynı adrese doğru sürdüm. Tam zamanında gitmiştim, iki 'eşşolusu' birbirlerine girmişken, altı-yedi polis onları ayırmaya
geliyordu, tv kameramanları da olayı g
örüntülüyorlardı. Kendimi
çok iyi hissettim. Öfkeyi kontrol etme mekanizması çok işe yaramıştı. ;

Hiç yorum yok: