18 Şubat 2009 Çarşamba

BİRAZDA DELİLİK ÜSTÜNE


Bazı insanlar tanırız,
onlara hafiften kaçık deriz.kaçıktırlar da gerçekten:

birde böyle gözükmeye çalışan insanlar vardır,tam bir felakettirler.
ama hayatları boyunca yaptıkları rolün kendilerine 2 beden büyük
geldiğini farketmeden yaşar ve ölürler....neyse konumuza döneyim.

türkiye de bu ünvanın hakkını veren bana göre ilk üç

1.can yücel

2.yalçın küçük

3.sezen aksu

Can yücel ,kanser oldugunu ögrendiği zaman,
benim gibi bir adama normal ölüm yakışır mı ? diyecek kadar tatlı bir kaçiktır.

Can yücel ,yazılarında göt kelimesini açık kullandıgı için mahkemaye verilir.


sözlü savunmasın da kendini söyle savunur,
ne diyeyim hakim bey ,bizim köyde göte göt derler diyerek asagıdaki fıkrayı anlatır.






Bir köyde ateşli bir hasta vardır, hastayı kasabadaki doktora götürür köylüler. Koca devletin koca doktoruna. Doktor hastaya fitil verir ve köylülere ,köye döndükleri gibi hastaya fitili anüsten vermelerini söyler .
Köylüler "Tamam doktor bey" deyip köye giderler. Köydeki herkese sorarlar, en bilgelere bile, ama kimse anüs ne demektir bilemez. Bu nedenle bir türlü ilacı da veremezler hastaya. Hastanın durumu da gitgide kötüleşmektedir. Bunun üzerine köylü, doktora, koca devletin koca doktoruna telefon etmeye karar verir ama kimse buna yanaşmaz. Ne cüret değil mi doktoru arayacak bir köylü.. Neyse durumun vahameti üzerine muhtar aramayı kabul eder.
Bütün köylü toplanır santrale, muhtar arar, 'Biz ne yapacağımızı bilemedik doktor bey' falan der. Karşıdan doktor bir şeyler söyler. Muhtar döner arkasına: 'Makattan verin dedi doktor' der. Yine tüm köye sorarlar, komşu köylere birilerini yollayıp sordururlar falan ama makat ne bilen yoktur yine. Hasta ise gitti gidecek, ateşler içinde kıvranıyor bayağı. İhtiyar meclisi toplanır. Son çare, doktorun bir kez daha aranmasına karar verilir. Yine kimse aramak istemez doktoru.
Nihayetinde yine biri kandırılır, telefonun başına geçer, ama bir yandan "Çok kızacak doktor,çok" söylenmektedir: ' diye. Sonunda telefonu açar, durumu anlatır, doktor bir şeyler söyler yine. Telefondaki köylü, yüzü allak bullak, arkasını döner: 'Ben çok kızacak demiştim size; fitili götüne sokun dedi'

tabi davadan beraat eder.

Yalçın küçük mesala,son ergenokon gözaltından çıkınca,
bir haber kanalında spiker soruyor .
efendim bu yaşta 20 saat sorgulanmak sizi zorlamadımı?
CEVAP hayir efendim sorgulayanlar için zor bir 20 saatti.
benim daha önce yargılandıgım uzun bir dava sonucu beni sorgulayan hakim
kanser oldu.
ve tutanaklara da hakim yalçın küçük yüzünden kanser oldu diye geçmistir .diyerek yanıtladı.seversiniz ya da sevmezsiniz, ama programını izleyen herkes kaçık oldugunu
bilir.


sezen aksu ya da onunla ilgili cok sey var ama ..
sevdigi adamı sokak ortasında silahla kovalayacak kadar kaçik.
seviyorum ben bu kendine has insanları..


tarihten biyografilerinden öğrendigim kadarıylada en çok.
leonardo da vinci ve beethoven ya da şuan ilk aklıma gelan diyeyim.

işte buda böyle bir yazı oldu..:)















a

Hiç yorum yok: