15 Temmuz 2009 Çarşamba

insan pskolojisine akıl sır ermiyor.

bunu da geçen gün yasadıgım bir olayla tekrar anladım valla..
Efendim şimdi yakın zamanda eski bir tanıdıgım arkadasıma rastladım.
Uç beş sohbet ettik((daha önceden mutsuz bir evliligi oldugunu bildigim biri)
derken :
Abla sana kizimin resmini gostereyim diye cep telefonunu uzattı.
bende gayri ihtiyari evliliğin ne durumda?diye sordum..
cevap:
Ne evliligi?
bosandinmı?
yooo
eee
eşim öldü.
haaa..
öldü.
hastalık veya kaza falan mi?
yokkk.
eee
babam öldürdü..
haaaaa...
babam öldürdü .simdi hapiste.
nasıl yaniii.
aman öyle işte..
seklinde bir diyalog yasadık.
beni esas sarsan sey kızın bu olayı son derece basit bir olaymiş
gibi bahsedivermesi oldu..
ben epey kendime gelemedim.demek insan pskolojisi bazen boyle kendini
korumaya alıyor diye hüküm verdim ..saaaaaasssstıııııımmmm kaldım valllaaaa...

Hiç yorum yok: