10 Eylül 2009 Perşembe

GERÇEK BİR HİKAYEDEN YİNE

Adamın biri iş için microsofta basvurur.
tuvaletçi alınacaktır.
bütün elemeleri geçer ,yetkili kişi adama maille baslama tarihini bildirecegini söyler.
adamda bilgisayar kullanmadığını ve mail adresi olmadıgını söyler.
yetkilide bunun üzerin mail adresiniz yoksa sizi ise alamayız,çünkü sanal alemde
yoksunuz der,adam çok üzgün ayrılır.
sokakta gezerken kiraz satan birini görür.
cebindeki son 20 dolarla kiraz alır.
bunu kapı kapı dolasıp satar,2saat sonra cebinde 40 doları vardır.
adam bunun üzerine bu işi yapmaya karar verir.
allah yürü ya kulum der .once bir kamyonet sonra bir tane daha derken,
5 yıl içinde bir holding kurmuştur.
Ve kendini ve ailesini sigorta ettirmek için ,ir sigorta şirketine gider.
ordaki yetkili bütün işlemler bitince mail adresi ister.
adam yine bilgisayar kullanmıyordur ,
ve mail adresinin olmadığını sğyler.
bunun üzerine yetkili şasırır.
-inanmıyorum !
mail adresiniz bile yokken dev bir holding sahibi olmuşşunuz
birde bilgisayar kullansaydınız der:
(bu arada adamin kurdugu nakliye sirketi abd nin ilk beş büyük nakliye sirketinden biridir yazmayı unuttum)
adamda bunun üzerine sigortacıya:
-mail adresim olsaydı,su anda microsoftta tuvalet temizleyicisiydim der.
bu hikayede bana hayatın bizimle ilgili planları olduğunu,ve istedigimiz halde
olmayan bir sey varsa bunun tanrının bizim için belirledigi bir plani olduğunu
ve bunu sorgulamadan kabul etmek gerektiğini güzelce bir anlatımı diye düşünüyorum
yani ben:)

Hiç yorum yok: