10 Eylül 2009 Perşembe

toplumun içinden bir hikayem.

hani diyorum ya ne olacak halimiz,
size yasadıgım bir olayı anlatayım degerlendirin bakalım!
simdi bir tanıdıgımın evindeki yardımcısı olan bir hanımla konumuz.
bu hanım ,kendi halinde temizlik yaparak geçimini saglayan bir hanım.
çalıştıgı hanım bir doktor:
hikayemize dönelim ,
bir gün yolda arabamla seyir halindeyken ,bu hanımı birtaksiye
binerken gördüm.
refleks olarak durup sağa çektim.
içimden yazık kadına taksi parası vermesin ,vaktimde var bırakayım
diye düşünüyordum.
hemen kornaya asılıp isaret ettim gelmesi için.
hanım beni gördü ,tam taksiye binmek üzereydi ,neyse efendim
geldi bindi yanıma.
lakin kadının ifadesinde bir gariplik sezdim,normal davranmasına
ragmen bir tuhaftı.
içimden acaba onu küçümsedigimi düşündü diyerek geçirdim.
neyse evine kadar bıraktım ,kafamda soru işaretleriyle.
derken bir süre sonra çalıştıgı hanımdaydım.
onunla paylaştım kafama takılmıştı çünkü.
bunun üzerine dr.hanım gülerek/
-ah sen onun işini bozmuşşun dedi.
-nasil yani?
-onun bir taksici sevgilisi var diye duydum.dedi/
bu arada hanım evli 3 çocugu var kahramanımızın.
neyse ben ozaman olayı anlamdırdım.
asıl enterasan olan sonrası.
bir süre sonra bu hanımın tası toragı toplayıp,kendiside evli olan
taksici sevgilisine kaçtığını ögrendim.
ee bu da tamam .duyuyoruz bunları.
lakin yine bu dr. hanımla yakın zamnda olan konusmamızda şok oldum
kahramanımız bir saglık sorunu yuzunden bizim dr.hanımın kapısını çalar.
hosbeş derken koyulur anlatmaya.
taksici sevgilisinden bir cocugu olmuş.
lakin ne taksicinin eşi,ne de kendi eşi bosamıyormuş.
hanımın kocası söyle diyormuş ,eninde sonunda bana döneceksin.
ve kaçan eşinin dostundan olan çocugunu da kimliği olsun diye nufusuna geçirmiş..
yuhhhhhhh artık dedim...kelimelerin bittiği nokta bu olsa gerek.
artık benmi anarmal kaldım diye ciddi cidi düşünmekteyim ..aaa dostlar siz nasıl düşünüyorsunuz su anda acaba?

Hiç yorum yok: