26 Mayıs 2010 Çarşamba

İhmal :)

Bu aralar bloğumu biraz ihmal ediyorum !
aslında çok sey var yazmak istediğim ama
fazla karpuz sığdırmaya çalışınca birşeylere
yetişemiyorsun işte.
Sanırım( çaktırmadan ortayaş krizi yaşıyorum)
daha gençken eşşek gibi çalışmak zorunda olduğumdan
yapmak isteyipte ,yapamadığım ne varsa yapmaya çalışıyorum.
Ne mesala ?
hep bir müzik aleti çalmak isterdim malum vakit yok
şimdi 1 senedir öğrenmeye çalışıyorum.
Biraz daha iyi olunca buradan size izleteceğim inşallah.
Sonra maddi olanaksızlıklardan yarım bıraktığım tahsilimi
tamamlamaya çalışıyorum.
Ha birde motor kullanıcam diye tutturdum.
bunların yanısıra ev çekip çevir,
eşşek gibi değilse de, hayatımı kazanmak zorunda olduğum
için çalışmak ta gerekiyor.
Aile ve dostlara vakit ayırmak,kitap okumak falan derken,
bazen vakit bulamıyorum...ara ara ihmalim için kusuruma bakmayın artık !

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Sevgili hatsumomo Bir hikaye vardı
sen yazmıştın galiba bütün canlılar
ölümü tadacaktır ama sadece bazıları hayatıda tadacaktır diye.
o yüzden hayatı tatmaya bak bizi ihmal etmiyeceksin diye,kendini ihmal etme artan zamanla biz yetiniriz.sabırsızlıkla resitalini
bekleyeceğiz kendine iyi bak.

Hatsumomo dedi ki...

Eyvallah ustam :)

Unknown dedi ki...

Huriş ablam sen bizi merak etme biz arşivinle idare ederiz :)

Hatsumomo dedi ki...

Canım sağol,
merak etme ! o kadar da boşlamam :)