23 Aralık 2009 Çarşamba

biraz da gülümseyin.:)

> 85 yaşında bir adam doğumhanenin kapısında beklemektedir.
> Doğumhaneden çıkan doktor şöyle bir bakındıktan sonra yaşlı adama sorar:
> -"içerde doğum yapan bayan yakınınız mı?"
>
> -"Evet, eşim."
>
> -"Ama bayan 25 yaşlarında..."
>
> -"Tamam işte, eşim o. Niye şaşırdınız, baba olamaz mıyım yani?"
>
> -"Yoo, aklıma benim dedem geldi de."
>
> -"Nesi varmış dedenizin?"
>
> -"Kendisi av meraklısı idi. sürekli ava çıkardı. Ancak yaşlanınca
> zorlanmaya başladı. Bir gün ava çıkacakken kendisini uyardık, aman yapma
> dedecim, sen yaşlandın, ava gidemezsin diye. Kendisi israr etti ve
> hazırlandı. Eee, tabi yaşlılık, çıkarken tüfek yerine baston aldı
> eline.Ben de kendisiyle gittim. Ormanda bayağı yol yürüdükten sonra bir
> geyik gördük.Dedim ya, dedem yaşlı. Bastonu omzuna koydu, doğrultt u ve
> geyiğe bastonla ateş etti. Geyik o anda vurulup yere düştü..."
>
> -"Olur mu, başkası vurmuştur onu."
>
> -"Ben de onu demeye çalışıyorum...

Hiç yorum yok: