6 Aralık 2009 Pazar

peh!

Epeydir ruh saglıgımı korumak için basın ve medyadan soyutlamıştım kendimi..
Bugün dayanamadım biraz takip ettim.
Bülent Arınç ın vecizeleri anında sinirimi oynatmaya yetti.
Herkesi aptal yerine koymaya son sürat devam,bir basbakan yalakalığı
yani artık utanmazlık had sahfada..
Acaba bunların yaşadığı ülke diyorum bizim ülke degil mi?
Böyle gerçeklere cok güzel yalan kıyafetlerle allayıp pullayıp pazarlıyorlarki.
umarım hala bu cafcaflı yalanlara inanan saf vatandaşımız kalmamıştır..
Beyefendi diyor ki:
Başbakan mazlum milletlerin ve kişilerin timsaliymiş.
valla dogru servetine servet,konforuna konfor,yanlız kendine olsa iyi
birde yaltakcılar cumhuriyetini kurdular .
Hala utanmada mazlumları temsil ettiğini iddia eden bülent bey,sanırım ki
mazlumun türkçe karsılığını bilmemekte.
Allah büyük herkesin bir devri var ,sizi Allah islah etsin diyorum.

Hiç yorum yok: