29 Aralık 2009 Salı

heeeeeyyyyttt

Bizler umutsuzluğun olduğu yerde umudumuzu kaybetmeden yürümeyi
biliriz. Her yürüdüğümüz yolda Çakıllar her durduğumuz yerde Çakallar
olsa ne yazar!Ya ölümüne Severiz yada tek kalemde Sileriz!Tarihi Biz
Yazdık..Tarihtende Biz Sileriz

$aÑLıyız $öhretLiyiz Pa$ayIz KraLız rekLamIz MarkayIz FaLaÑız FiLaÑız
KraLıÑa değiL aLayIÑa baSarIz Tek FarkImIz !zm!tL! oLmAmlz!

aLaca KaranLıkta oLsun öLümüm Kısın LambaLarı Kısın aLın GötüRün BüTün
umutLarımı Kaderim DünYada KaLsın...okuSun öLüm FeRmanımı SaVcı
TopLansın üÇ BeŞ dosT oN YaBaNcı KuruSun aRtıK DaRaĞcı...BeNi
HayaLLeRimin BiTTiği YerDe aSın.

BİZ HER NE KADAR LOŞ IŞIK ALTINDA MİNİ ETEKLİ KIZLARLA DANS ETMESİNİ
BİLMESEKTE MAHALLE KÖŞELERİNDE YAGMUR ALTLARINDA DELİKANLICA SEVMESİNİ
HERKESTEN DAHA İYİ BİLİRİZ...

Bu masaLar bo$ kaLmaz gidenin yeri doLar. Bu vazoLara bir$ey oLmaz
yaLniz cicekLer soLar. Gönül kimsesiz yapamaz sevebiLeceği bir dost
arar. Ta$in kaLbi yoktur ama onu biLe yosun sarar...!

Serseriyim sokaklar evim serseriyim adam gibi severim bana bir adım
gelene ben on adım giderim.Dinle cici kız dinle zannedersinki serseri
ağlamaz serseri bi kayboldumu onu kimse bulamaz şimdi anlıyorsunya
şehirlerin asi kızı hiç kimse serseri gibi sevipte aşık olamaz

Biz kimleriz diye sorma biz hayata bosvermislerdeniz. Bize hayat
nedir diye sorma biz hayat deryasinda yüzenlerdeniz. Bizi arama lüks
meyhanelerde biz dost sarabı icenlerdeniz.Bize dost arkadas nedir
diye sorma biz onlar için ölüme gidenlerdeniz.

Bizi Eskiler Tanır Yéniler ôrnek alir Tanımayanlar ise adımızı duyar
İbret Alır..

--tutmayın bizi çok kızarız:)

Hiç yorum yok: