22 Haziran 2010 Salı

Seçmen listeleri

ir kontrol etmekte fayda var.....
12 Eylül'de yapılacak olan referandum ile ilgili oy vermek için seçmen
listeleri askıya çıktı.Ve bu hafta sonu itibari ile askıdan
indirilecek. Bundan bir çok insanın haberi bile yok. Seçmen
listelerini gerekli duyuruyu yapmadan oldu bittiye
getirip,CUMHURİYETÇİ insanları referandumdan uzak tutup, kendi
yandaşlarını sandık başına götürecekler. Ve onların arzu ettiği gibi
referendumdan "evet" oyu çıkacak.
Hep birlikte bu oyunu bozmak için lütfen aşağıdaki linke tıklayıp,
adınızın seçmen listesinde olup olmadığını kontrol ediniz.




http://www.ysk.gov.tr/ysk/secmenBilgi.jsp

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Sevgili hatsumomo sana blog ödülü
vermekten vazgeçtim.sana üstün hizmet madalyası öneriyorum.

Hatsumomo dedi ki...

Sevgili ustam :)
ne demek görevimiz......
ustam biliyorsun maksat
vatandaşa hizmet olsun eyvallah
hörmetleerrr Ustam :)

Elif Gizem dedi ki...

ben kontrol ettim. teşekkürler link için:)

Hatsumomo dedi ki...

Rica ederim. bir işe yaramak güzel :)