12 Aralık 2010 Pazar

Çoğu bayanın kilo takıntısı vardır malumunuz.
Hayatım boyunca pek şişman olmadım ,yok yanlış oldu hiç şişman olmadım.
34 yaşıma kadar 52 ile 55 arası gidip geldim.
Hep 50.yi görmek isterdim ama hiç olamazdım.
Neyse uzatmayayım .34 yaşımın son dönemlerine orta çapta bir sarsıntı
yaşadım (moda
deyimle depresyon )
İşte ne olduğunu anlamadan 45 kiloya düşmüştüm ve hala kendimi kilolu
görüyordum.
Anoreksia 'nın kıyılarında dolaşmaya başlamışım farkında olmadan.
Bu ruh hali geçtikçe sanırım bedenimin tepkiside normale döndü.
Kilomu 50 ye sabitledim.
Nerden aklıma geldi bunu yazmak ,bugün fotoğrafları karıştırırken son 2
yılın fotolarına ve evveline
baktım.........Ve çok zayıf olmanın hiçde iyi gözükmediğine karar verdim.
Bayanlara tavsiyem öyle 3 beş kiloyu kafanıza takmayın ,zayıflık pek de
sağlıklı olmuyor.

6 yorum:

Unknown dedi ki...

mesajı aldım ama umarımm sende benden zayıf olduğunu kabul etmişsindir huriye abla :)

FFatiHH dedi ki...

zayıflıktan ne anlıyolar bilmiyorum.Tamam şimanlıkta iyi değil ama ne bileyim normal bir kiloda kal işte.önce sağlık.

Hatsumomo dedi ki...

Sevgili Fd :)
aslında tüm kabahat medyanın,büyük ticaret söz konusu.
Diyetisyeni ,modacısı,hapları vs. vs:=)

Kamer'cim fotğraflar geçti elime geçen senenin ,aslında ne kadar kötü görünüyormuşum.
Daha eski fotolarda ki beni görünce emin oldum .
Yok kilo vermicem artık :=)
Ben sana söylüyorum ya ,sen gayet iyi duruyorsun.
Tüm kabahat seninkilerde olmayan kilon için seni bunalıma soktular PP

Unknown dedi ki...

beni böyle yapan kader utansın huriye abla :)
bir dahaki görüşmemizde daha iyi durucam :)

Hatsumomo dedi ki...

Deli kız ,seni böylede pek beğeniyorum zaten..:)

Unknown dedi ki...

sağolasın :)