18 Aralık 2010 Cumartesi

Efsane gaflar

“Mozart dinlemiyorum ama Türkiye’ye gelirse konserine mutlaka giderim.” EMRAH

“Şimdi de Pink Floyd ve arkadaşları söylüyor: The Wall…” TRT3 SPİKERİ

“Salak olabilirim ama aptal asla!” ASENA

“Alpay arka ayağını burktu!”
TÜRKİYE-BREZİLYA MAÇINDAN

“İstanbul’un altını üstünü metro yapacağız!”
ALİ MÜFİT GÜRTUNA

“İstanbul’un 5′te yarısını gezdim.” CÜNEYT ARKIN

“Erken seçim olmasaydı 2084′e kadar iktidarda kalacaktık!” BÜLENT ECEVİT

“Ben meme kanserine şahsen karşıyım!” SİNEM GÜVEN

“Eminem dünyaca ünlü bir grup biliyorsunuz değil mi arkadaşlar?” BEYAZ

“23.Yüzyılı yaşadığımız bu günlerde başıma gelen bu dram…” Q KIZI REYHAN

“Fransızlar amma kültürlü! Ufacık çocukları bile Fransızca
konuşuyor.”İZZET YILDIZHAN

“Bazı futbolcuların hepsi sigara içiyor.” FENERBAHÇELİ OĞUZ ÇETİN

“Savaşı istemiyorum. Beni çok etkiledi. Makyaj masrafım var, elbise
masrafım var.” PETEK DÖNÇÖZ

Gazeteci Sorusu: “Somali’nin başkenti neresidir?” NEFİSE KARATAY: “Bu
konuda yorum yapmak istemiyorum.”

“Madonna gibiyim… Dünyaca ünlü bir tenor olmak istiyorum.” ÖZCAN DENİZ

Gazeteci Sorusu: “Türkan Hanım, gözlerinizi bağışlamayı düşünür müsünüz?”
TÜRKAN ŞORAY yanıtı: “Bugün mü?

“Kaybedecek hiçbir şeyi yoktu. İlk iki seti kaybetti. Şimdi kaybedecek
daha çok hiç birşeyi yok!” Wimbledon Erkekler Final Maçını anlatan TRT
SPİKERİ

“Suriye’nin PKK’yi Türk turizmine engel olmak için bombaladığını biliyoruz.”
GÜLGÜN FEYMAN, Flash Haber

“Bu çocuk üçünüzden!” ERMAN TOROĞLU ‘Karar Anı’ adlı programda,
karı-koca ve sevgiliye söylüyor.

“Atatürk ne demiş? Yurtta sulh barışta sulh.”
NİHAT DOĞAN

“Ses, bedende en geç yaşlanan organdır.”
NüKHET DURU

“İsmini vermek istemeyen bir izleyici Filiz Ovar İngiltere’den ariyor…” A TAKIMI

“I love you sizi…” SİBEL TURNAGÖL

Zamanın MİLLİ SAVUNMA BAKANI Mehmet Gölhan’a yöneltilen soru:
“Efendim, şehit anaları da asker anaları da ağlıyor, terör konusunda
ne yapacaksınız?”
MEHMET GÖLHAN: “Benim oğlum da Amerika’da, benim karım da ağlıyor.
Sabretsinler!”

REHA MUHTAR, cinnet geçirip karısını öldüren adama: “Efenim, başınız sağ olsun!”

“Bütün o elektronik şeyler aslında biraz mekanik kaçıyor.” GÜLBEN
ERGEN, sms, e-card gibi yöntemlerden hoşlanmadığını belirtmek
isterken…

“Ben, aşkı iki kişinin yaşamasından yanayım.”
VATAN ŞAŞMAZ

“Tangoya başlarken kadınlar sağ ön, erkekler sol arka ayaklarıyla
başlar.” İPEK TUZCUĞLU

“Tuğba Özay’ı alkışlayan gruba bakıyorum. Büyük bir çoğunluğunu kadın
ve erkekler oluşturuyor.” ECE ERKEN, Passaparola’da.

“Seyretmedim, görmedim ama gördügüm kadarıyla söylüyorum gol değildi.”
FATİH TERİM, Adanaspor-Galatasaray maçı sonrasındaki toplantıda.

“Yıllardır olmamıştı, uzun zamandan beri ilk defa tek partili
koalisyon oluyor.” Boğaziçi Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölümü
mezunlarından NİL KARAİBRAHİMGİL

“Bu tür şeyler gerçek hayatta da, normal hayatta da yanına yaklaşmam
artı sevmem…” TUĞBA ÖZAY

“Biri beni çağırtıp dört saat bekletse, yarım saat sonra giderdim!” ALİ ŞEN

“Her sene bir sene daha geçiyor…” TARKAN

“Bu akşam oynanacak olan Beşiktaş-Galatasaray derbisinin sonucu henüz
belli değil.” ZEYNEP KASIMLIOĞLU

METİN UCA: “Bir örümcek tarafindan ısırılıp üstün güçleri olan bir
kahramana dönüşen çizgi film kahramanı… Ö biir, Ö ikii, Ö üüç?”

YARIŞMACI: “Örry Potter!”

4 yorum:

ali zafer sapci dedi ki...

Toplumun öncüsü olması gereken, sanatçı sanılan kişilerin sözleri felaket! Teşekkürler; eğlendiren, düşündüren, pazar için güzel bir paylaşımdı.

Hatsumomo dedi ki...

Sanat ve sanatçı yaşadığı dönemden izler taşır malum .
Halimiz pekde hoş değil.
Teşekkürler Ali Zafer bey ,iyi haftalar dilerim.
Selam ve sevgiler :=)

Unknown dedi ki...

Gülümsettin usta,yanlız nükhet duru nun sözünde bir ironi var gibi.

Hatsumomo dedi ki...

Dil sürçmesi işte ,ses organ sayılır mı bilmem :=) ppp