7 Şubat 2010 Pazar

AVATAR..


çok uzun zamandır sinamaya gitmemiştim.
yok sigara yasagı,pek güzel filmler gelmemesi falan..
evde dvd keyfi daha kolayıma geliyor zannedersem.
neyse bir Avatar muhabbetidir gidiyor herkesde,
eh bende düşündüm 2 yıldır sinamaya gitmemişim,bari açılışı güzel
bir filmle yapayım dedim.
bu seferde bu 3 boyutlu geyik yüzünden yer bulmak ne mümkün!
kala kala 8 haftasında izleyebildim .
Buna ragmen önde yer bulabildim .hadi buna da katlanalım buraya kadar
gelmişim diyerek dönelim filme:
fantastik filmleri severim ,film içine alırsa 3 saat akar gider.
ama ne mümkün gitmedi film,degişik bir msj yok ,konu akıcı degil
zorlamışlarda zorlamışlar...
netice olarak bu bütceyle çekilmiş bir film,beklentimi kesinlikle
karsılamadıgı gibi ,güzelim pazar günümün yarısınıda yedi..
en güzeli ben evceğizimde çayım,kahvem ,sigaram ohh keyfime göre
izlemeye devam edeyim ..


not
(Kamer cim son film seçimlerim iyi olmuş ilk beşi izledim 5 te 5 tesekkürler sana)

Hiç yorum yok: