11 Ekim 2010 Pazartesi

Test

Hadi test yapın bakalım !

Ruhunuzun ölümden sonra yaşadığınızı hayal edin.
Size göre ruhunuz bedeninizden ayrıldıktan sonra nasıl bir biçim alır.


1.Ruh bedenin yaşarkenki boyuna ve biçimine sahiptir.

2.Ruh insan şeklini korur ama,boyutları daha büyüktür.

3.Ruh insan biçiminde ama, ufaktır .Peri gibi.

4.Ruh ateşten bir bulut gibidir,kalıcı bir biçimi yoktur.


Şimdi biraz uzun bir boşluk :gözünüz cevaplara kaymasın.











1.Şeçenek:
Kendinize güveniniz tam.
kendinizi kabul ediyorsunuz,hatalarınız ve herşeyinizle kendinizle barışıksınız.
Hayatınız boyunca bu dengeli çizgiyi bozmayın.




2.Şeçenek:
Bugünkü halinizden memnun değilsiniz,başaracak ve deneyim kazandıracak
çok fazla şeyiniz olduğunu düşünüyorsunuz.
Bu da egonuzu olduğunuzdan daha yüksek görmenize neden oluyor.
Bu tatminsizliği bir tarafa bırakmazsanız,hayatınız boyunca huzursuzluk
çekebilirsiniz.


3.Şeçenek :
Tüm iyi özelliklerinize rağmen ,içinizde sizi özel yapan şeyleri bulamamışşınız.
Bu kendinizden şüphe etmekten kaynaklanıyor.
Bende yanlış olan nedir ? diye sorduğunuzda ,
doğru cevabı bulamıyorsunuz.Kendinizinde( diğer insanlar gibi) hatalı
olabileceğini kabullenmelisiniz.


4.Şeçenek:
Eksiklerinizden ötürü üzüntü ya da güçlü olduğunuz yanlarınızla
gurur duymuyorsunuz ve kendinizi başkalarıyla kıyaslamakla
uğraşmazsınız.
Aslında siz ,ben ile ilgili konularla fazla meşgul değilsiniz.
Bunun nedeni inanılmaz derecede sığ ya da inanılmaz derecede
derin olmanızdan kaynaklanıyor.
Ama bu bile sizin için önem taşımıyor.

6 yorum:

Unknown dedi ki...

En mantıklısı 4 gelmişti onu işaretleiştim:)))

Hatsumomo dedi ki...

Bende 4. demiştim :=)
üşenmesem yazack çok testlerim var aslında ,ara ara yazayımda herkes kendini keşfetsin.

Hörmetler Ustam !

Adsız dedi ki...

Ben de 4 dedim en akla yatan o :)

Hatsumomo dedi ki...

Bilmem ,
diğer şıklarıda seçen olabilir .

Elif Gizem dedi ki...

Bende 4 demiştim :)

Hatsumomo dedi ki...

Eh dörtledik :=)