13 Ekim 2010 Çarşamba

Prof.dr . Çiçek Wöber'den çok yerinde tespitler .


Dizilerde aslında ne demek isteniyor, işte bazı tespitlerim..

Sadakatsizlik ahlaksızlık değildir.
Yaşamda sıkıntı yoktur, yaratılış sırasında herkes konfor içinde doğar.
Çalışmak gereksizdir, değirmenin suyu bir yerlerden gelir.
Yüzsüzlük ayıp değildir.
İnsanın aklına geliveren doğrudur, irdelemek gereksizdir.
Bağırarak konuşmak tek iletişim yoludur.
Kafaya uymayan bir şeyler olduğunda;
- Basitse hakaretle, küfürle,
- Biraz karışıksa dayakla,
- Daha da ciddi ise öldürme yoluyla halledilir.

Bu ülkede tüm erkekler maço, çoğu kadınlar erkek avcısıdır.
Para ve parasal mutluluk yaşamın temel amacıdır, nasıl kazanıldığı
önemli değildir.
Yalan, aynı nefes alma, yemek yeme gibi doğal yaşam fonksiyonudur.
Ülkede sadece 3 marka otomobil kullanılabilir: Audi, Mercedes, BMW.
Ülkede tek yiyecek vardır: Kebap
Ülkede tek şive vardır, o da Kürt şivesidir.
Ülkede tek dans türü vardır (erkekler el ele tutuşup birkaç adım sağa,
birkaç adım sola giderler)
Ülkenin para birimi ABD dolarıdır.

Erkekler genellikle siyah takım elbise, kravatsız beyaz gömlek ve
Alaattin'in Lambası'na benzeyen sivri ayakkabılar giymekte ve siyah
cip kullanmaktadırlar.



Ve halkımız dizilerde verilen bu saklı içeriği, kaygısızca
benimsemekte ve bu dizileri hiç kaçırmadan ailece bayılarak
izlemektedir.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Usta bahsettiğiniz lost dahil hiç dizi seyretmiyorum dersem yalan olur yorumu yazarken aklıma geldi evet bende denk gelirsem "house"
seyrediyorum:)

Hatsumomo dedi ki...

Nadirde olsa iyi dizi veya sinama filmi var tabi.
House bunlardan biri zaten :=)
Lost ise yepyeni tarzda başlayıp,daha adi bir diziye döndü.
Ama benim favorim Prison Break tı oda bitti zaten.

FFatiHH dedi ki...

evet prison breakten sonra izlediğim iziler.Özelikle Türk dizileri bana çok aptalca geliyor.Bizi geri zekalı yerine koyuyolar.Acaba Ne yapsak da bu aptalları biraz daha ekran başında tutsak diyorlar.

Hatsumomo dedi ki...

Bol duygu sömürüsü,
ve insanların duymak istediği masallar
(insanlar masal sever çünkü )
ve gerçeklikle çarpışan hayaller .

Türk dizilerinden de tek tük olsada iyileri oluyor bazen.
Bu ara Behzat ç 'ye takılıyorum , o da aşk dizisine dönmezse tabi.