5 Ekim 2010 Salı

Ne okuyorum ?

Bu aralar tam bir bahar miskinliğindeyim,imkan olsa bütün gün
kedi gibi gerinek ve keyif yaparak geçirebilim sanırım :)

En son Khaled Hosseını 'nin Bir Muhteşem Güneş adlı
romanını bitirdim.Özelliklede bayanlara tavsiye ederim.
Konu iki afganlı kadının hayatın bir noktasında keşişen yolları.
Kitap duygu dolu ,akıcı bir uslupla ve gerçeklerle akıp gidiyor.
Yazar'ın daha önceki kitabı gibi (Uçurtma Avcısı )
Biraz keyifle, biraz hüzünle ,hani o arada kafa yormayan kitaplardan
okumak istediğinizde, bu kitap doğru seçiminiz olabilir.

5 yorum:

Sabahattin Gencal dedi ki...

DUYURU
Bloglardan Seçmeler 24 Kasın 2010 günü ÖĞRETMENLER GÜNÜ özel sayısı olarak yayınlanacaktır.

Katkı sağlamak isteyenler, öğretmenlerimizle ilgili her türlü yazı ya da başka çalışmalarını
29 Ekim 2010 gününe kadar Bloglardan Seçmeler'e gönderebilirler.

İlgi göstereceğinizi umuyorum.

Sevgi ve saygılarımla

Sabahattin Gencal

bilge dedi ki...

merhabalar okudum ve çok etkilendiğim bir kitap uçurtma avcısını da okumuştum ..çok beğendim sevgi ve dostlukla..

Hatsumomo dedi ki...

Sabahattin bey !
Umarım güzel birşeyler bulurum ve katkım olur .

Sevgili Bilge,
aynı duygu ve düşüncelerle :=)

Elif Gizem dedi ki...

Cesare Pavese okuyorum bende, yaşama uğraşı. Kesinlikle tavsiye ederim. Mevsimle güzel gidiyor.

Hatsumomo dedi ki...

Listeye aldım teşekkürler